Followers

Wednesday, February 10, 2010

Hilanglah kau wahai JERAWAT!!!

hmm..penulis rasa sangat gembira kerana akhirnya penulis ketemu lagi beberapa petua tambahan untuk menghilangkan jerawat!...penulis sangat menggemari petua kali ini kerana memang mudah sangat untuk di dapatkan!..sesuai juga untuk remaja yang baru membesar dan mengalami masalah jerawat..

antaranya ialah::

1) campurkan beberapa sudu tepung ubi kayu dengan air asam jawa..kemudian sapukan pada wajah. amalkan setiap masa seperti menggunakan bedak sejuk..hasilnya nanti, wajah akan bertambah cerah dan lembut malah tidak berjerawat lagi..

2) basuh muka dengan air suam, kemudian gosokkan muka dengan tomato masak..biarkan ia kering sendiri dan kemusian bilaslah dengan air suam.

3) ambil air didihan nasi yang pekat dan sapukan ke seluruh muka. biarkan kering dan jangan gerak-gerakkan muka. apabila kering, bilas dengan air bersih atau jika ingin berkesan bilaslah dengan air suam. amalkanla selalu dan insyaALLAH kulit wajah akan bertambah bersih dan lembut...

4) selain itu, penulis juga menyarankan untuk menggunakan ACNE SERUM SECRET GARDEN!!..acne serum ini mengandungi adunan BUNGA KEKWA, DANDELION DAN ARTEMISIA VULGARIS yang berfungsi untuk mengecutkan jerawat dan sangat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah jerawat yang teruk!!..MALAH, IANYA BERASASKAN AIR DAN MUDAH UNTUK DIGUNAKAN...





p/s::nampaknya petua kali ini sangat menyeronokkan..jangan lupa cuba ya

1 comments:

Segalanya bermula di sini... said...

moga2 da ok komen ni..amin

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates. Blogger Templates | Blogger Template. Distributed by Blogger Templates