Followers

Tuesday, February 9, 2010

selamat tahun baru cina..

salam...penulis memohon maaf..agak lama tidak meng'update' entry dalam blog cantik ini...bukannya apa kekangan masa yang agak mencemburui membuatkan penulisan ini tidak dapat di jengah buat sementara waktu..alhamdulilah hari ini masa seolah2 mengalu-alukan penulis untuk mula berkongsi rahsia kecantikan tradisi..

hmm..pada kali ini penulis ingin sama2 berkongsi rahsia kecantikan yang paling simple..mungkin jika kebanyakan pembaca yang membaca penulisan sebelum2 ini masih tidak berkesempatan juga mempraktikkan petua cantik ini..penulis sangat berbesar hati untuk berkongsi satu rahsia produk kecantikan dari SECRET GARDEN!!

sebenarnya penulis masih juga seperti kebanyakan pengguna, memerlukan sesuatu produk yang benar2 mempunyai nilai tradisi yang pastinya tidak lari dari konsep tradisi yang ternyata berkesan malah terbukti kerana ia telah diamalkan sejak dulu kala oleh nenek moyang kita..

SECRET GARDEN??! pasti ramai lagi yang tertanya apa kaitannya entry kali ini dengan SECRET GARDEN..SECRET GARDEN merupakan sebuah syarikat bumiputera yang menghasilkan produk kecantikan berasaskan bahan2 kecantikan tradisi...penulis sendiri menggunakan shampoo SECRET GARDEN ekstrak dari PEGAGA dan LIMAU PURUT....ini kerana masalah rambut berminyak yang penulis alami ditambahkan pula kekangan masa yang tidak mengizinkan, penulis memilih menggunakan khidmat bantuan produk ini!!..memang berbaloi...haruman limau dan pegaga membuatkan penulis benar2 berfikir sedang melakukan ritual kecantikan tradisi seperti biasa..

hmmm...penulis mula berfikir untuk mengadakan CONTEST!!..bagaimana ya??..dan mungkin hadiah penulis akan cuba mendapatkan set barangan secret garden!!...bagaimana???

0 comments:

Post a Comment

 

Designed by Simply Fabulous Blogger Templates. Blogger Templates | Blogger Template. Distributed by Blogger Templates